Місія і цілі компанії
Місія підприємства:
- розробка і виробництво конкурентоспроможної продукції;
- турбота про споживача;
- справедливе задоволення потреб своїх працівників і власників;
- повага до людини і суспільства, увага до соціальної сфери;
- турбота про навколишнє середовище.
Бачення "майбутнього" підприємства
Ефективне, процвітаюче та лідируюче на ринку підприємство, здатне задовольняти вимоги споживачів, яке дбає про своїх співробітників.
Основні цінності в діяльності підприємства:
- центральна роль споживача;
- орієнтування на результати, досягнення цілей;
- командна робота, взаємодія та партнерство;
- безперервне навчання;
- позитивна гуманітарна та соціальна середа;
- чесність і порядність, загальнолюдська і професійна етика;
- надійність та відповідальність.
Стратегічна спрямованість підприємства:
- нарощування цінності підприємства і його здатності створювати стійкий прибуток протягом тривалого часу;
- утримання та постійне розширення частки ринку, швидке і гнучке реагування на зміну ринкової ситуації і діяльність конкурентів;
- лояльність, довіра і перевага споживачів;
- взаємовідносини із зацікавленими в діяльності підприємства сторонами, засновані на партнерстві, прозорості та справедливості, розподілі вигоди між сторонами відповідно до їхнього внеску;
- безпечність для життя, здоров'я та екологічна безпека продукції та процесів;
- співпраця з органами влади та управління, підтримка соціальної сфери.
Незмінні цілі підприємства в області якості:
- відповідати вимогам і постійно підвищувати результативність системи управління якістю;
- розуміти поточні та майбутні потреби споживачів, виконувати їх вимоги і прагнути перевершити їх очікування;
- безперервне навчання і зростання компетентності співробітників;
- залучення всіх співробітників у здійснення місій і досягнення цілей, в діяльність по безперервному поліпшенню;
- взаємовигідні та партнерські відносини з постачальниками і діловими партнерами;
- постійне поліпшення показників діяльності підприємства.