Світлофори переїзні

Головки світлодіодні ГСП для переїзних світлофорів

Світлофорне обладнання

Головки світлодіодні ГСП-200-К та ГСП-200-ЛБ можуть поставлятись окремо як в якості світлофорів типу Т6.3 по ДСТУ 4092, так і для заміни невідповідних до стандарту по типорозміру робочої частини лінзи (150 мм) лампових головок переїзних лінзових світлофорів типу СП.

Світлофори переїзні світлодіодні СП2-200-АТ та СП3-200-АТ

Світлофорне обладнання

Світлодіодний світлофор СП2-200-АТ (тип Т6.1 по ДСТУ 4092) призначений для подання у відповідності з сигналами керування переїзної сигналізації двох розміщених по одній горизонталі миготливих червоних сигналів, забороняючи переїзд автотранспортних засобів та перехід пішоходів через залізничні шляхи.

 

Для безпечного перетину залізничного переїзду значну роль відіграє надійна робота інформаційної сигналізації системи керування рухом залізничного транспорту. На заміну механічного семафору та старого переїзного світлофору з лампою розжарювання прийшов сучасний світлодіодний переїзний світлофор. Застосування в світлофорі для залізничних переїздів світловипромінювальних діодів (СВД) дозволило підвищити яскравість світіння сигналу світлофору, покращити помітність сигналу з більшої відстані та тривалість безаварійної роботи (адже строк служби СВД в декілька разів перевершує час роботи нитки розжарювання лампи). Місця перетину залізничних шляхів з автомобільним дорогами та пішохідним тротуарами завжди були об’єктами підвищеної безпеки, ось чому так важливо щоб переїзна залізнична сигналізація була облаштована надійними сучасними світлодіодними світлофорами. Адже від надійності та ефективності роботи переїзних світлофорів, багато в чому залежить збереженість життя та здоров’я водіїв, пасажирів, пішоходів та працівників рухомого потягу залізничної дороги, які перетинають залізничні переїзди. Світлодіодні світлофори для переїздів можуть бути виконані в двох варіантах: двосигнальні (Т6.3, Т6.4) – складені з двох горизонтально рознесених світлодіодних головок з модулями червоного кольору та трисигнальні (Т6.5) – складаються з двох червоних світлодіодних головок та третьої світлодіодної головки з модулем місячно-білого кольору, яка розміщена по центру та вище червоних сигналів.

geleznodorogniy svetosfor

 

Двозначний переїзний світлофор СП2-200-АТ працює в режимі поперемінного ввімкнення світлодіодних головок червоного кольору з інтервалом в 1 секунду, інформуючи пішоходів та водіїв всіх автотранспортних засобів про заборону перетину залізничного переїзду. Тризначний переїзний світлофор СП3-200-АТ працює або в режимі миготіння двох червоних світлодіодних головок, показуючи, що проїзд через залізничний переїзд зачинений, або в режимі постійно миготливої третьої світлодіодної головки місячно-білого кольору, робота якої підтверджує справний стан переїзної сигналізації та дозволяє рух пішоходів та автотранспорту через залізничний переїзд. Всі переїзні світлофори повинні бути обладнані звуковим сигналом (зумером), який працює сумісно з забороннною сигналізацією світлодіодного переїзного світлофору. Робота світлодіодних матриць, які є основним елементом світлодіодної головки переїзного світлофору, повинна бути адаптована до роботи з переїзною системою керування світлофорами, номінальний струм споживання повинен відповідати струмові спрацювання «вогневого» реле сигналізації системи керування, крім того, повинен бути передбачений ланцюг «холодного» контролю.

Розроблені та виготовлені ТОВ «АТІЛОС» головки світлодіодні переїзних світлофорів ГСП-200-К та ГСП-200-ЛБ дозволяють комплектувати не лише щойно встановлені світлофори на залізничних переїздах, але й реконструювати світлофори на лампах розжарювання, що вже перебувають в експлуатації. При заміні лампових головок переїзних лінзових світлофорів типу СП, на сучасні світлодіодні ГСП, забезпечується їх взаємозаміна за установлювальними розмірами, ланцюгам живлення та контролю. Також не потребується внесення будь-яких конструктивних доробок для існуючих стояків та зміни існуючих схем переїзної сигналізації керування світлофорами.

Всі світлодіодні переїзні світлофори повинні комплектуватись лише головками світлодіодними переїзними, що відповідають всім вимогам ДСТУ 4178-2003 (рівень безпеки 3) та ДСТУ 4092-2002, обов’язково мати відповідну сертифікацію та дозвіл до застосування на залізничних переїздах, що видане Адміністрацією залізничного транспорту України.

Транспортні світлофору типу 6 необхідно застосовувати не лише для регулювання дорожнього руху через залізничні переїзди, а також при організації руху в районі розвідних мостів, причалів поромних переправ, в місцях виїзду на дорогу спеціальних транспортних засобів (оперативних, дорожньо-експлуатаційних та комунальних служб). В даному випадку вони використовуються як звичайні односекційні транспортні світлофори Т6.1 та Т6.2, та працюють в миготливому режимі. Ввімкнення та вимкнення цих світлофорів виконується вручну пультом керування світлофором, який знаходиться на прохідній або в чергового на КПП.

Сучасні світлодіодні світлофори для залізничних переїздів відрізняються високою економічністю, надійністю, тривалим строком експлуатації та ефективними експлуатаційними властивостями. Застосування сучасних світлофорів дозволяє значно знизити споживання електроенергії, а завдяки високій ефективності та надійності світлодіодних переїзних світлофорів, зменшити кількість аварій та жертв, які трапляються під час проїзду автотранспорту через залізничні переїзди внаслідок непрацюючої або погано працюючої світлофорної сигналізації.

Випуск світлодіодних переїзних світлофорів та голівок ГСП в Україні, налагоджений підприємством «АТІЛОС» в місті Чернігів, також на підприємстві забезпечується гарантійне та післягарантійне обслуговування СП2-22-АТ, СП3-200-АТ, ГСП-200-К та ГСП-200-ЛБ.